25.01.2024 – Notino, největší evropský online prodejce parfémů a kosmetiky, připravilo soutěž pro všechny milovníky zimních měsíců, ať už si je užívají na zasněžených svazích nebo v pohodlí svých domovů. A zapojit se je jednoduché! Od 9.12.2023 až do 3.3.2024 mohou soutěžící sdílet své oblíbené zimní chvíle do příspěvku na Instagramu pod hashtagem #NOTINOWINTERMOMENTS. Každý týden se pak po slosování může jeden výherce těšit na poukaz v hodnotě 2000 Kč na nákup na Notinu.
Notino v rámci kampaně společně s firmou GOPASS, která tvoří síť skiareálů po celé České republice, přichystalo také stylový fotorám, a to do jednoho z nejoblíbenějších lyžařských středisek ve Špindlerově mlýně. „Návštěvníci areálu se mohou vyfotit, sdílet radost ze zimních sportů přímo ze sjezdovky, a motivovat tak své blízké ke zdravému životnímu stylu,“ uvedl Brand Marketing Director Alexander Montchovsky.
A co víc mohou návštěvníci v Krkonoších stihnout? Například rychlý nákup na Notinu. Na sedačkách lanovky na Medvědín najdou QR kód ke stažení aplikace Notino a během cesty na vrchol, která trvá sedm minut, mohou vybrat z široké nabídky vůní, dekorativní a pečující kosmetiky, sportovního vybavení nebo doplňků stravy. Pro ještě rychlejší rozhodování, co si vybrat, Notino doporučuje se v zimních měsících zaměřit na důslednou péči o pokožku, která je vystavována nepříznivým vlivům, jako je studený vítr nebo mráz. Pleť ocení ochranný krém ROUND LAB Birch Juice Moisturizing Sunscreen s UV faktorem, který ji chrání nejen před negativními účinky slunečního záření, ale také ji vyživuje a hydratuje. V mrazivých a větrných dnech si zaslouží péči i rty, například balzámem Bobbi Brown Lip Balm, který se vleze i do kapsičky oblečení. V tašce by neměl chybět ani krém na ruce La Roche-Posay Cicaplast Mains, který pokožku zklidní a zjemní. Pro suchou pokožku těla se skvěle hodí Biotherm Life Plankton. Po návratu z hor, nebo z procházky v lese, si z pohodlí domova mohou zákazníci užít dokonalý pečující rituál.
O společnosti
Notino je největší internetový obchod s parfémy a kosmetikou v Evropě. Jeho cesta začala v České republice už v roce 2004. Firma se rychle začala měnit v jednoho z nejsilnějších hráčů na poli krásy a e-commerce. K dnešnímu dni Notino působí na 27 evropských trzích, kde mimo jiné provozuje 26 prodejen. Je autorizovaným partnerem největších světových beauty značek jako je DIOR, Lancôme, Gucci, Yves Saint Laurent, Jean Paul Gaultier, Chloé, Estée Lauder a mnoho dalších. Ve svém portfoliu má 100 tisíc produktů od více než 2 500 značek.
Cílem společnosti je dělat krásu dostupnější. Toho dosahuje nejen díky bezkonkurenčně nejširšímu výběru, ale také skvělým cenám a jedinečným službám. Společnost vyniká excelentním zákaznickým servisem, rychlým a spolehlivým doručením balíčků, bezpečnými a moderními platebními metodami i přehledným webem orientovaným na zákazníka. Právě tyto služby oceňuje více než 20 milionů zákazníků po celé Evropě.